torsdag den 1. oktober 2015

Read-along af "Mig før dig" af Jojo Moyes


Som i sikkert allerede har lagt mærke til er de fleste bogbloggere med i et read-a-long af Jojo Moyes bog "Mig før dig" Anledningen af udgivelsen af efterfølgeren; "Efter dig", som udkommer d. 8 oktober.  Planen er at vi skal nå at få læst "Mig før dig" inden denne dag, og i mere en vekommende til at læse med og dele jeres tanker undervejs med mig og de andre bogbloggere.

For mange bliver dette en glædelig genlæsning. Jeg kan dog desvære ikke prale af at have læst bogen før, men tilgengæld er jeg spændt på at stifte beskendtskab med den. Jeg har ikke tidligere læst chik-lit, men jeg er overbevidst om at "Mig før dig" er et godt sted at starte. Har hørt at det skulle være en adeles medrivende bog - den ses sågar oftes på instagram med en pakke kleenex. Politikken har kaldt den en dobbelt askepot, mens anmelderen på New York Times skrev følgende; 
"When I finished this novel, I didn’t want to review it; I wanted to reread it."

Hvis du har brug for endnu en god grund til at læse den, kan jeg fortælle at en filmatisering allerede er påvej og forventes at udkomme engang i juni næste år.  Jeg glæder mig ihvertfald. 

Er spænd på at høre om i allerede har læst bogen og hvad i syntes om den?

1 kommentar: