mandag den 11. april 2016

Boglige DIY #1 - Bogmærker

Efter at bloggen endnu en gang har været på en kort pause vender den stærkt tilbage med et nyt koncept - nemlig boglige DIY's. Jeg har igennem tiden som bogelsker samlet en masse hjemmeavede bog-gadgets, som jeg har besluttet at dele med jer. 
Håber i vil syntes om det.
Det er ikke den store hemlighed for mange at jeg er besat af bøger. Det er dog ikke altid nemt at købe bøger til en bogelsker, særligt når man ikke selv er intresseret i bøger. Derfor henner det til tider at jeg får nogle hjemmelavede bog relaterede gaver. En af mine gode veninder var så sød at lave disse bogmærker til mig for nogle år siden.
 Jeg er vildt glad for at de er en del af min bogmærkesamling. Elsker at bruge dem i mine gamle loppefund. Syntes neon farverne giver de gamle bøger et ekstra twist af personlighed. Jeg har googlet mig frem til en totorial og den kan findes her
 Disse bogmærker adskiller sig dog en smule fra opskriften i linket. I linket er selve bogmærkets krop blot en stykke garn. Det kan godt virke lidt slattent at bruge. Derfor kan man vælge at putte karton rundt omkring garnet, hvis man ønsker et mere solidt bogmærke, som set på overstående billede. Man kan selvfølgelig også vælge at lade være. Hver sin smag (;

Ingen kommentarer:

Send en kommentar