torsdag den 8. december 2016

Book Haul - Bogforum special

Det er efterhånden ved at være lidt tid siden jeg har fået jer opdateret jer omkring nyhederne på min bogreol, hvilket tildels skyldes at jeg har holdt lidt igen med bogkøbene på det seneste. Jeg vil nemlig gerne bruge min tid og energi på alle de fantastiske bøger jeg allerede har fået erhvervet mig, istedet for at blive distraheret af alle de bøger jeg ønsker at erhverve mig. Dette gik egentlig også efter hensigten, men nu hvor det årlige Bogforum blev afholdt er det næsten umuligt at komme hjem uden bøger. Det vrimler med massere af inspirerende oplæg om bøger, og så er bøgerne tilmed billigere end normalt. Derfor valgte jeg naturligvis at give mig selv frie tøjler til at købe lige de bøger jeg havde lyst til. Jeg endte med at komme hjem med 7 nye bøger, hvilket ikke er særligt galt. Dertil fik jeg to bøger, jeg havde i forvejen, signeret - hvilket jeg er super glad for. 

Du kan læse mine indlæg om mine oplevelser på  selve bogforum her:

1 kommentar:

  1. Sikke en skøn bunke bøger, du fik med hjem. Glæd dig til at læse videre på de Vigan, det er en af de bedste bøger, jeg har læst i år. :)

    SvarSlet