mandag den 3. april 2017

Bogtip - Arnold Busck Byttecentral.


Forleden var jeg nede i min lokale Arnold Busck i forbindelse med deres årlige udsalg. Udover at komme hjem med et par udsalgsbøger, kom jeg også hjem med denne bytte-bog: "At Leve" af Yu Hua.  Arnold Busck har nemlig startet et genialt koncept hvis du spørger mig. I alle landets butikker er der en byttehylde, hvor du kan bytte en af dine gamle bøger til en anden bog brugt bog, som anden læseglad person har efterladt sig.
Jeg synes det er en fantastisk ide der giver en mulighed for at komme af med de bøger man ikke har plads til, samtidig er man med til at give bøgerne et længere liv ved at finde en ny ejer til dem, det er en god mulighed for at dele ens læseoplevelser, samtidig med du selv får adgang til en masse nye oplevelser uden det koster dig en krone og så er det endda også godt for miljøet! Whats not to like?

Ordningen har tidligere kun omfattet nogle få udvalgte butikker i kæben, men nu er det altså alle kæden butikker der er med. Så det er bare om at komme ned i din lokale Arnold Busck og se om der er nogle gode gotter på på deres byt-en-bog reol


Ingen kommentarer:

Send en kommentar